Česta pitanja:
Reklamacija
Postavio Nepo System, Zadnja izmena od strane Nepo System on 13.01.2019 07:11
Reklamacija predstavlja zahtev potrošača trgovcu radi ostvarivanja svojih prava ukoliko postoji nesaobraznost robe ili usluge ugovoru o prodaji, radi ostvarivanja prava iz garancije, zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.
Potrošač izjavljuje reklamaciju kod prodavca kod koga je robu kupio - to je prva adresa na koju se potrošač obraća.
  1. Izjavite reklamaciju prodavcu kod koga ste robu kupili, uz dostavu dokaza o kupovini.
  2. Obavezno uzmite potvrdu o reklamaciji
Prodavac je dužan da se o vašem zahtevu izjasni u roku od 8 dana od dana kada je izjavljena reklamacija.
Prodavac je dužan da prihvaćenu reklamaciju reši u roku od 30 dana od dana podnošenja reklamacije!

VAŽNO: Ovo pravilo se primenjuje u periodu od dve godine od trenutka kada ste preuzeli robu.

(23 Ocena)
Korisno
Nije korisno

Powered by NEPO SYSTEM